متهمان در ازای پرداخت مطالبات قانونی پیمانکاران شهرداری رشوه می گرفتند

بازداشت ٢ مدیر شهرداری به اتهام دریافت رشوه های میلیاردی/کشف ۱۲۲ سکه و کارت هدیه در محل کار و منزل


۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۳ | کد خبر: ۴۲۲۳۸ چاپ

به گزارش دادگستری البرز، رئیس یکی از سازمان‌های شهرداری و یکی از مدیران آن سازمان پس از دریافت رشوه از یکی از پیمانکاران شهرداری بازداشت شدند

بازداشت ٢ مدیر شهرداری به اتهام دریافت رشوه های میلیاردی/کشف ۱۲۲ سکه و کارت هدیه در محل کار و منزل
کلانشهر:  رییس کل دادگستری استان البرز گفت که روز گذشته ۲ نفر از مدیران شهرداری کرج پس از دریافت رشوه به تعداد ۱۵ سکه نیم بهار آزادی بازداشت شدند.

به گزارش دادگستری البرز، حسین فاضلی هریکندی روز پنجشنبه اظهار کرد: رئیس یکی از سازمان‌های شهرداری و یکی از مدیران آن سازمان پس از دریافت رشوه از یکی از پیمانکاران شهرداری بازداشت شدند.
وی افزود: متهمان که در ازای پرداخت مطالبات قانونی پیمانکاران شهرداری تقاضای پرداخت وجه می‌کردند، روز گذشته پس از دریافت ۱۵ سکه نیم بهار آزادی از یکی از پیمانکاران سازمان تحت مدیریت خود با دستور مقام قضایی از سوی پلیس امنیت اقتصادی استان البرز به همراه یکی از مدیران سازمان بازداشت شدند.
وی بیان کرد: متهمان هم اکنون در اختیار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد و در بازرسی از محل کار و منزل متهمان ۱۵ سکه نیم بهار آزادی و ۱۰۷ کارت هدیه نقدی پنج و ۱۰ میلیون ریالی کشف و ضبط شده است.

فاضلی هریکندی گفت: تاکنون شواهد و مستندات دریافت رشوه از پیمانکاران دیگر شهرداری به میزان یک و نیم میلیارد تومان دیگر انضمام پرونده آن‌ها است.

نظر شما:

security code